Dag 125; Snart så..

Idag är det dags för den första tentan i mitt fin fina maraton. Man skulle väl kunna säga att mitt huvud just nu är ett stort kaos som skriker på hjälp!! Kl 17 smäller det! Måste börja plugga nu så jag har en liten aning om vad jag ska svara på frågorna. Imorgon är det grekiska och på onsdag har jag human resource som är den sista tentan. Vi får väl se hur bra jag lyckas med det här..

Igår var vi och hade uppvisning av våra reklamfilmer så vi hade som tenta i advertisingkursen. Mycket trevlig stämning och faktiskt ganska bra reklamer! Det är ju the crazy-teacher som vi har i det här ämnet så självklart ägde detta rum på en bar och vi satt och drack öl samtidigt som vi gjorde "tentan". Alldeles lagom för mig! ;)

Nej, tillbaka till plugget. Skriver på onsdag när det här är Ö V E R!! längar längtar längtar!!

Kommentarer
Postat av: Daddy

Kör så det ryker. Tentorna klarar du med förbundna ögon...tror jag? Lycka te.

2009-01-26 @ 12:43:45
Postat av: mammy

Men Hallo!



Det är torsdag och inget är skrivet! Har du ÖVERLEVT tentorna eller.......?



PPM

2009-01-29 @ 15:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0