Dag 103; Back to reality

Dags att vakna upp och inse att verkligheten kallar kanske? Har en presentation om tre dagar =/ Vi ska lösa problemet hur ett Australiensiskt (oj, vad svårt att skriva!) företag, på bästa sätt, kan etablera sig i Schweiz. Kan ju bli ganska intressant men hatar att alltid göra saker under tidspress. Ska fixa det med Hanna och Angi och Angi är fortfarande i Norge.. kan också blir intressant.

I förrgår var det partaj.. första för 2009. Fan jag har så mycket att berätta om det här partyt men måste ha lite respekt för min kära släkt och censurera detta. Men man kan säga att vi hade kul iaf. Hade förfest med dom som var här och sen blev det en visit i Monastiraki.

Igår så var jag och Hanna hemma hos Kine. Där freakade vi ur lite och dansade på stolarna till gamla hits.. typ bailando, saturday night o.s.v. Efter det skulle vi egentligen sett på film men vi spendarade kvällen med att kolla på klipp på youtube. Såg norska komiker, sjukt roliga! Har kommit fram till att norskorna vet sååå mycket mer om Sverige än vad jag vet om Norge. Dom har koll på svenska kändisar, Tv-serier, filmer och böcker. Vad kan jag om Norge liksom? Ja det skulle väl vara norgehistorier då..

Idag är det som sagt plugg som gäller. Satan va kul det ska bli. Förmodligen det roligaste jag gjort på länge och det kommer kännas så bra efteråt! Pep-talk, jajamensan! 

Har förresten kommit fram till att vi haft en månads jullov. Fantastico! Får se vad som händer nu.. har hört rykten om att studenterna ska ockupera skolan i ytterligare två månader.. vet inte vad som händer ifall det är sant.

Kommentarer
Postat av: Daddy

Trodde att ni hade haft lov från första dagen du satte din fot i GREECE? Censur = Fegis!

2009-01-04 @ 14:43:51
Postat av: Daddy

Trodde att ni hade haft lov från första dagen du satte din fot i GREECE? Censur = Fegis!

2009-01-04 @ 14:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0