Dag 101; God fortsättning!!

Så var det 2009. Shit va tiden går fort. Han dragit på mig en sjuk tentaångest! Det är inte alls långt kvar till jag har fyra tentor på 3 dagar och jag har inte öppnat böckerna än. Varför gör man alltid såhär mot sig själv? Framförhållning är något som jag aldrig kommer klara av..  det är helt enkelt alldeles för komplicerat för mig.

Jahapp.. så måste jag väl uppdatera om mitt totalt värdelösa nyår då. Började bra med en förfest hemma hos Sami, Pauline A och Pauline L. Alla tog med sig något ätbart och så ställde vi upp det på ett bord och körde buffé till middag. Ritkigt nice =) Jag, Kine och Hanna tog med oss potatisgratäng och kött. Folk gillade det. Efter maten började partyt på riktigt och mina förhoppningar om att detta, trots att det är nyårsafton, skulle bli en bra kväll höjdes. Helt plöstligt gick klockan lite snabbare än vi tänkt oss så det blev bråttom till Syntagma för att kolla på raketerna och ränka ner till det nya året. På vägen till Syntagma så lyckades alla tappa bort varandra.. den enda jag hade kvar var Sami så han och jag firade det nya året själva.. Sen lyckades jag hitta Hanna! Sprang fram till henne och önskade gott nytt år.. ser då att hon står med tårarna i ögonen och sen berättar hon att hon tog en annan väg än oss in på Syntagma square och hon fick gå igenom en mängd invandrare som seriöst kladdade överallt på henne.. till och med UNDER hennes klänning!! Sjuka jävla människor!! Fan va less jag blir på att dom inte kan visa minsta lilla respekt! Efter det hittar vi resten av studenterna och när vi står och dricker vår skumpa så kommer en kille och rycker Kines väska som hon har under armen. Där försvann allt. Mobil, kamera, Visa kort, I-pod, nycklar m.m. Efter det tappar vi bort resten igen och det slutar med att jag, Kine och Hanna försöker få en taxi till Gazi men det var ju omöjligt kl 00.30. Där står vi och försöker fatta hur vi ska ta oss till festen där dom andra är i en timme.. då ger vi upp. Hanna åker hem och Jag och Kine går hem till mig och sover. Dagen efter fick Kine inte komma in i lägenheten för dom klantarna hade lagt hennes extranyckel i hennes lägenhet.. bra idé grabbar!! Men hon fick ha på sig en fin klänning i 2 dygn i alla fall...

   


Ikväll ser det ut att bli tjejkväll hemma hos Jana och sen utgång på det. Hoppas på ett bättre slut på den här kvällen! 


Kommentarer
Postat av: Daddy

Svårt att förstå vad du gillar med det där kriminella skitlandet???

2009-01-02 @ 23:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0