109; Pluggis-Irre

Nu så.. nu kommer skolan igång. Hade en presentation i torsdags. Vi visade upp den fin fina filmer som vi gjort några dagar innan. Lite halvseriös var den och folk verkade uppskatta den. Lärarens kommentar blev "you have been thinking outside the box".. man kan ta det ltie som man vill så jag tar det som en positiv grej ;)

Var på grekiska lektion igår och det är ju helt sjukt så lite man kan förstå av en tvåtimmars lektion. Jag och Sebastian sitter seriöst och skrattar för att vi är så dåliga. Satta mig därför ner igår och pluggade lite glosor så jag ska förstå vad läraren säger. Jag hade dessutom glömt att ta med mig mina glasögon till ketionen vilket betyder att jag ser nada av det som står på tavlan. Fick därför skriva av Sebastians noteringar hela lektionen och det var i vissa fall lättare sagt än gjort. Det bästa är att orden vi skriver ner har vi ingen aning om vad det betyder för läraren är lite oklar med det ibland..

På torsdag är det dags för en ny presentation. Ska börja läsa artikeln om det nu. Känns som att ämnet kan vara ganska kul om man sätter sig in i det. Det handlar om hur man sätter ett pris på marknaden.

Som sagt.. dagarna har dominerats av skola för en gång skull. Hann däremot med den obligatoriska torsdagsfesten. Riktigt kul att komma ut och träffa alla igen efter juluppehållet! =) Man kan sammanfatta det hela med att alla var lite överladdade.. Hanna och Jens, Niklas och Angi övar "danshopp" utanför, jag och Julie spelar luftgitarr på golvet, Clem dansar fuldans och Tuuli är som vanligt helt sjukt glad att se alla.

Fan vi hat nåt ljud här som piper.. låter som att man har tinitus. Stööööör mig mycket!!

Kommentarer
Postat av: Daddy

Skönt att höra att livet är lite seriöst igen.

2009-01-10 @ 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0