Dag overklig; Hej Sverige

Sådär ja.. så var man tillbaka. Fem månader har gått och jag kan inte fatta det. Samtidigt som det känns som att jag precis åkte så känns det som att jag varit där i en evighet. Men fan va kallt det är här.. hur klarar ni av att leva?? hur har jag klarat 22 år i detta? Och nu är jag i stockholm med typ - 5.. fatta när jag ska till Umeå på fredag och det är - 20. Oj oj oj, kommer få en chock!


Kom i alla fall hem säkert! Hade 20 kilos övervikt så det blev till att betala 2000 kr. Lyckades dock pruta till 1500 men det var ju inte gratis direkt.. men jag har alla mina saker med mig hem och det är det viktigaste!

Måste sova nu men skriver mer senare..

Kommentarer
Postat av: Daddy

Välkommen hem till den underbara svenska vintern.

2009-02-18 @ 12:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0