Dag 131; Kolla mamma

Var ute och festade i lördags. Ja men kom igen nu! Det är faktiskt mycket hejdå-fester på g nu. Idag, tisdag och onsdag är det avskedsfester och det lär ju trilla in lite fler fester på schemat. Men det är bara trevligt! Socialt umgänge ;)

När vi festade i lördags så ser jag till min förvåning detta när jag kommer ut från toan. Den du mamma!!



Idag samlade vi lite erasmustjejer och gick till Starbucks på fika. 19 grader hade vi så vi satt utomhus! Helt uuuunderbart!! Slå den om ni kan (och nej pappa, jag vill inte ha minus tre och två cm snö)

Idag är det exakt två veckor till jag åker hem.. förmodar jag.. har inte bokat än men det fixar jag typ imorgon.

Dags att förbereda för kvällen. Party party!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men det är ju tur att du får festa lite också.......

hmmm. Du skar väl ut en bit av tapeten!!

Kram moster

2009-02-02 @ 18:29:46
Postat av: mammy

Å, älskling.......äntligen hittade du nåt sevärt.

Inte skär du väl ut en bit av tapeten....du måste ta med hela väggen, det förstår du väl?!



PPM

2009-02-02 @ 20:17:17
Postat av: mammy

Å, älskling.......äntligen hittade du nåt sevärt.

Inte skär du väl ut en bit av tapeten....du måste ta med hela väggen, det förstår du väl?!



PPM

2009-02-02 @ 20:19:15
Postat av: mammy

Darling....jag blev så till mej att du fick kommentaren TVÅ gånger!



PPA

2009-02-02 @ 21:41:44
Postat av: m

2009-02-02 @ 21:47:39
Postat av: kikki

hej irene!

jisses alltså... du är kvar i grekland 2 veckor till! kommer du tillbaks till ume i vår? kan förstå att du inte vill lämna värmen såsom du har acklimatiserat dig.. ;) ha det bäst! KRAMAR

2009-02-03 @ 14:20:45
URL: http://kikki.bloggspace.se
Postat av: jojo

Hello! Möjligtvis sugen på gränsen till valborg??

2009-02-04 @ 09:16:24
URL: http://jojo85.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lite sent, har helt tappat stilen när det gäller att läsa andras bloggar och skriva i min egen. Tänkte iaf slå dina 19 grader.. Vad sägs om 15 minus och en meter snö? Det har snöat varje dag nu i flera dagar. Jag och Annika ska leka i en typ 5 meter hög snöhög på fredag, lär ju bli sjukt kul! :) Haha skönt att vi planerar in snölek så långt i förväg..

2009-02-09 @ 20:48:29
URL: http://sandmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0