Dag 97; Back in business!

Då var man tillbaka till verkligheten igen. Var helt slut efter flygresan.. går ju och spänner mig så mycket när jag flyger så när jag äntligen landar är jag helt utmattad. Flygningen var sådär.. piloten landade mycket skumt. Satt bredvid en grek som pratade svenska. Sjukt skön männsika. Han pratade om allt men mest om sina barn i Sverige. Han hjälpte mig att skicka ett sms på grekiska och han bjöd på vin så jag skulle slappna av. Rolig grabb.. om man nu kallar en 69-åring för grabb ;)

Firade min födelsedag med släkten den 26 eftersom jag flög tillbaka på födelsedagen. Räkmackor och cheesecake till efterrätt =) När vi sitter och äter mat snapsar vi såklart och efter någon timme kläcker pappa ur sig "har vi någon ren cola kvar". Haha, här har vi familjen Andersson och alla är alkoholister så vi brukar inte ha ren cola. Sjukt bra kommentar.. faktiskt ett roligt skämt pappa ;) Pappa har en tendens att säga de mest skumma och tråkiga skämt ibland så mina brorsor bestämde sig för att köra en High Five varje gång pappa sa ett skämt och det blev helt tyst för att ingen tyckte att det var kul. Blev en del high fives...

Ikväll kommer Kine och Hanna tillbaka, YEI! Då ska det firas födelsedag på riktigt ;P





 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ju inte rå för att en del inte fattar mina skämt. Taskig allmänbildning är trolig orsak.

2008-12-30 @ 22:40:52
Postat av: Daddy

Kan ju inte rå för att en del inte har intellektuell nivå att förstå mina skämt. Taskig allmänbildning? Fösök själv att va lika kul som mig så får du se hur lätt de e.

Vadå, riktig fördelsedagsfest. Den hade du ju den 26:e??? Skärpning!!!

2008-12-30 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0